Nya Zeeland - Kaiteriteri

Ytterligare ett häftigt ställe med vatten precis i närheten, men just nu minns jag inte om det var hav eller en sjö, haha. Fint var det hur som helst! Jag valde att inte dra ut på några aktiviteter här p.g.a. att det inte var något som var så tilltalande och dessutom dyrt. Vi gjorde som vi brukade göra. Häng vid vattnet ett tag, ät middag och ta några öl efter det! Det här stället var den gången som jag minns starkast av när hela gruppen var samlad och att busschauffören var med ordentligt och festade till det också!
 
En bit av stranden och det fina landskapet runtomkring
 
Tidigare på kvällen och busschauffören längst till vänster
 
En bild tagen något senare och när det blev för mörkt så åkte kameran i väskan, men vi blev uppe ett bra tag! En riktigt kul kväll!
 
Jag var i Nya Zeeland i januari. Så allt detta skrivs med några månaders mellanrum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0