Nya Zeeland - Auckland

Jag kom fram till Nya Zeeland den 3:e januari till Auckland. Landets största stad där jag sedan skulle starta min resa med Kiwi Experience runtom Aotearoa (Landet med det långa vita molnet på Maori). Vistelsen i staden blev ganska lugn. Jag kom dit mitt i natten och gick bara och la mig direkt och sedan tog jag en rundtur dagen efter runt hamnen, shopingkvarteren, parkerna och alla skyskrapor. På kvällen så gick jag ut och tog några öl med några jag träffade i rummet på hostelet. Auckland är en riktigt skön stad och jag hade lätt kunnat stanna några dagar till! Tyvärr, så fick jag bara en heldag och sedan bar det av med Kiwi-bussen dagen efter. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0