Blue Mountains

Några dagar innan nyårsafton så åkte jag med Peter Fransson upp till Blue Mountains som ligger en bit utanför Sydney. Jag har tidigare försökt planera in att åka med några kompisar men det har alltid kommit förhinder eller liknande och nu när Peter ändå skulle åka upp dit så hängde jag på. Han skulle sedan upp till en farm för att hälsa på en gammal kompis, Graham. 
Egentligen så ville jag bara åka upp för att ta lite foton på bergen och det var det vi gjorde. Vi åkte till de vanligaste utsiktsplatserna på vägen till farmen. Blev nöjd med resultatet :) Dessutom var tiden på farmen riktigt trevlig! 
 
Här är det kändaste i Blue Mountains och det kallas Three sisters p.g.a. de tre topparna till vänster.
 
 
Grahams farm. Fint läge!
 
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0