Nya Zeeland - River Valley

Vilket ställe! Så löjligt idylliskt, men fint! Ett jättelitet ställe som låg mitt ute i ingenstans omringat av en massa kullar med betande får och hästar....men absolut störst andel får såklart, haha! Bakom ranchen, eller vad man ska kalla det, låg en flod där man kunde bada, men den var framförallt till för forsränning! Jag minns inte riktigt varför jag valde att hoppa över det. Kanske var jag för trött efter vandringen dagen innan eller något. Hur som helst var det ett riktigt bra ställe och det var perfekt att sitta där utomhus och ta några öl vid uteplatsen vid floden! Själva boendet var lite speciellt också. Det fanns bara två eller tre dubbelrum och sedan fanns det bara två rum som hade två våningar med madrasser. Man fick säkert plats 10 stycken på varje "våning"! Kändes som att vara 10 och åka ut på klassresa, haha!
 
På vägen dit såg det mestadels ut såhär! 
 
Hur mycket mer Nya Zeeland blir det? Haha
 
Ranchen låg i en dal. Mycket trevligt ställe!
 
Huset vi bodde i och floden låg precis bakom
 
Jag var i Nya Zeeland i januari. Så allt detta skrivs med några månaders mellanrum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0