Sick in Paradise

Sitter fortfarande i Surfers Paradise. Ska stanna 3 nätter till. Tänkte ut och fota lite idag och handla mat, för jag har inget kvar. Min förkylning har dock blivit mycket värre idag. Ont som fan i halsen, säkert 39 graders feber, kallsvettas och har ont i hela kroppen. Kul att ligga här då på ett hostel utan AC i denna värme. Jag tänkte traska iväg själv till butiken ändå, jag behöver ju mat, men det var en svensk som checkade in idag som jag har träffat några gånger förut. Kändes som om jag kunde lita på honom, men man vet aldrig. Gav honom lite pengar och sen skulle de komma tillbaka om ett tag. Förhoppningsvis så går allt schyst till och om allt går bra så är det guld. Jag orkade knappt gå ner typ 30m till receptionen innan. Helt utslagen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0