Surfers Paradise

Efter tre nätter i Surfers så har jag fortfarande inte fått mer än ett första intryck. Har bara legat i soffan och sjukat mig och sovit. Däremot så gick allt bra när Axel gick och köpte mat. Det jag beställde stämde klockrent med det jag fick. Åt en jäkla massa frukt och annat nyttigt och sov lite mer igår och nu idag känns det nästan normalt! Tänkte dra mig ut på dagen idag och fota, för det var ju egentligen därför jag åkte hit, men självklart kommer det ösregn och åskväder då. Så det blev inte av... synd. Däremot så ska jag ta mig ut nu innan festfolket kommer ut på stan och fota skylinen by night! 
Helt random så träffade jag även Andi (som jag träffade på Fraser Island) här på hostelet! Satt och redigerade film och sen klampar han in och ska bo i samma rum, haha! Backpackerlivet alltså...blir inte förvånad längre!
På tal om redigeringen så är nu även filmen från skeppsvraket SS Yongala klar! Det blev den kortaste filmen hittills på knappt 4min och tog bara 3h att slutföra!! Brukar vanligtvis ta mycket längre. Kanske börjar få snärt på grejerna.
Imorgon bär det av till Byron Bay! 

Kommentarer
Postat av: Sofia

haha Martin fasen vad nice film från Uncle Brian's, så härligt att få se Cousin Brad igen!! :P jag ser med spänning fram emot fraser filmen, kul att få lite minnen nu när jag är hemma i kalla Sverige..och komiskt att du träffad Andi igen, men som sagt, det är ju så det fungerar när man åker på östkusten!! Hur är det i Sydney nu då?

Svar: Haha, tack Sofia! :D Ja, Fraser-filmen är klar för längesen, men den med några andra filmer kommer inte att bli uppladdade förrän jag är hemma i Sverige :/ Så det blir i februari! Hoppas att du kommer att tycka om den när den väl är uppe på Vimeo! :)Ja, exakt. Träffade honom igen i Sydney också! :D Sydney är okej. Inte min favoritstad, men det är vad man gör det till! Passar på att träffa lite folk o.s.v.
Förlåt för det sena svaret, Sofia.... haha. Hoppas allt är bra hemma! :)
Martin Ekström

2012-12-15 @ 15:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0