Packningsdagen

Jag har inte packat min väska förrän nu. Trot eller ej. Nu känner jag att man vill ha med sig mycket mer än vad som får plats. Viktor och jag köpte ändå ganska stora backpacks (90+10L) men när man packat ner kängor, joggingskor, några shorts o.s.v. så fylls det jäkligt snabbt. Blir till att välja ut det som behövs. Gå mer på vad som är praktiskt än vad som är snyggt. Innan jag började packa så bestämde jag mig dock för att inte ta med min longboard. Tror inte att jag hade använt den så mycket och den hade bara varit extra vikt. Tur att jag bestämde det innan, för det finns ju inte en chans i världen att den skulle få plats i väskan. Helt fullt vill jag inte packa heller...man vill ju kunna ta med sig lite saker därifrån också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0