Resan är inte långt borta!

Vemdalen var nice och jag började förstå hur jäkla bra GoPro är!! Jag filmade en hel den i Vemdalen och även när Alex körde Lamborghini och när jag körde Ferrari via upplevelseföretag. Alla tre filmer finns på min Vimeo-sida!
 
Som sagt så kommer jag att länka upp filmer och bilder till bloggen och sedan skriva för att hålla kontakten med alla nära och kära. Tyvärr så är det ju svårt att hålla kontakt med alla hemma p.g.a. att jag inte har mitt vanliga telefonnummer, det är inte säkert att jag alltid har tillgång till internet och dessutom tidsskillnaden. Men på ett eller annat sätt löser det sig! Bloggen däremot kommer inte att fortsätta på den här sidan länge till, utan kommer att ändras till en egen hemsida som med största sannolikhet kommer att heta:
martinekstrom.com
Enkelt och bra att komma ihåg! Jag är inte så hype på att fixa sådana saker så det har Tim Hedlund varit otroligt schyst att hjälpa till med! Men tills den är klar så skriver jag här. Dessutom är det lite konstigt att jag döpte bloggen till "martineksstromsydney"....för vi kommer bara att starta i Sydney, sen får vi se vart vi hamnar! Det kan bli hur som helst.
 
Jag hade tänkt att uppdatera ganska frekvent på bloggen nu månaden innan jag och Viktor drar till Sydney, men så blev det inte riktigt! Det har gått så mycket tid åt att fixa det ena och det andra. Avsluta jobbet på ett bra sätt o.s.v. Det har blivit väldigt hektiskt senaste tiden eftersom vi bestämde oss ganska nyligen för att göra resan. Så nu skulle allt fixas på en gång, man ska träffa alla vänner minst en gång innan man drar, saker som måste fixas. 
 
Jag ser fram emot när vi har kommit fram, men fuck flygresan säger jag bara! Drygt ett dygn på resande fot och kommer fram ca kl.9 på morgonen i Sydney (deras tid). Vilket betyder att vi måste hålla oss vakna hela dagen för att inte förstöra dygnrytmen ytterligare. Ska bli spännande och se vilket humör man är på då, haha :)
 
Första fyra dagarna så har vi som en introduktionskurs via Work & Travel Company som vi åker med. Där går de igenom hur man söker jobb, boende och mycket annat. Dessutom får vi bank- och kontantkort. Efter det så stannar vi antingen på det hosellet som de har eller så beger vi oss till en av min pappas kontakter i Sydney och bor i hans lägenhet. Efter ca 1-2 veckor i Sydney så planerar vi att åka på Surf Camp. Men mycket kan ändras på de här få dagarna ändå :)
 
Mycket har hänt senaste månaden, men nu är det inte många dagar kvar tills det kommer igång på riktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0