Sista natten i Sverige på ett tag

Jahapp, nu är 10:e september om några minuter är det 11:e. Imorgon åker jag och Viktor till Sydney. Anländer kl.08.50 deras tid. Jag kom på att vi borde hålla oss vakna så gott det går hela resan fram till vi har lyft från Hong Kong. Då är det ca 9h kvar till Sydney, vilket blir som en vanlig natts sömn. Sen vaknar vi ca kl.8-9 på morgonen och börjar första dagen i Australien. Vet inte hur det kommer att funka, men det är värt ett försök!
 
Idag har jag försökt att packa. Det är mycket som man vill ha med som man får välja bort. Mitt största problem just nu är dock om mitt handbagage är för tungt. Har försökt att banta det så gott det går men det väger ca 1-2kg för mycket. Kan vara lite si och så hur det funkar på flygplatsen, men när man väl är på resande fot så vill jag bara ha så få sådana problem på resan som möjligt. Vi har skriven info från ena och andra stället och ibland samma som säger olika tillåtna vikter. Suck... trodde vi hade bra koll på detta, men men. Alltid glömmer man något :) Dock väger min dator ganska exakt 2kg och min väska väger ungefär 2kg för mycket. Då kanske jag kan checka in med datorn som mitt mindre handbagage.
 
Vill bara gå och lägga mig och sova, men jag har en känsla av att det kommer att bli svårt, haha.
 
Vill för övrigt tacka familj, släkt och alla vänner som jag träffat nu innan jag åker. Har varit grymt kul att få träffa så pass många av er innan avresan! För er som jag inte hann träffa så är det ändå inte hela världen. Det finns Skype, Facebook o.s.v. som vi kan höras av via :) Dessutom så kommer nog den här tiden som jag är bortrest, att gå väldigt fort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0