Vikingalunch 14:e december

Dags för vikingalunch med min pappas kompisar som bor och håller till i Sydney! Det var inte bara dem jag var där med, nej. Det är till för svenska män i Sydney som kommer dit till den lunchen innan varje jul. I år var det 135 män sammanlagt som sjöng snappsvisor, åt sill och hade det trevligt på ett fint hotell mitt i Sydney! En väldigt speciell upplevelse och det är alltid kul att hänga ute med andra åldrar än vad man är van vid. De flesta jag pratade med på lunchen (och de flesta som var där) var i 50-60 års åldern. Lunchen började vid 12.30 och jag var nog inte tillbaka i lägenheten förrän vi 02.00 på natten. Blev en lång och rolig utekväll! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0