Grovplanering av närmsta månaderna (dec 2012-maj 2013)

I skrivande stund så är jag i Surfers Paradise. Kom hit för några timmar sen och stannar 4 nätter. Lite för mycket känns det som. 
Hur som helst så kommer jag att bege mig härifrån söderut till Byron Bay i 10 nätter. Ska vara ett riktigt skönt ställe. Sedan stanna 1 natt i Coffs Harbour. Egentligen bara för att slippa få en typ 24h bussresa från Byron till Sydney. Sedan kommer jag att vara i Sydney för jul och nyår.
Sen kommer det krångliga. Beroende på hur det ser ut med jobb, resmöjligheter, pengar o.s.v. så kan det ändras väldigt mycket. Det som finns kvar där jag skulle vilja resa är Tasmanien, Great Ocean Road, Melbourne och Nya Zeeland. Jag tror att jag skulle kunna hoppa Great Ocean Road. Det är inte så lätt att veta, men för tillfället tänker jag såhär: I mellandagarna åker jag till Melbourne för att sedan komma tillbaka till Sydney för nyår. Efter nyår åker jag till Tasmanien. Tillbaka till Sydney några dagar för att sedan åka till Nya Zeeland några veckor. Gör jag enligt denna plan så är jag hemma i Sverige igen mellan februari-mars beroende på om jag ska jobba. Om jag ska jobba och göra alla resor mer noggrant så kan det ta till april-maj.
Kommer att kolla upp jobbmöjligheter, resdestinationer och allt sånt är jag kommer tillbaka till Sydney. Kanske blir lite klarare även för mig själv då hur jag ska göra resten av resan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0