Ont om internetanvändning

Nu har jag varit i Cairns i ca en och en halv vecka och har hunnit med en massa olika saker! Ska försöka att förklara allt så detaljerat som det går. Har förutom några minuter på ProDive båten inte använt internet sen vi kom upp hit. Så nu ska jag försöka att ladda upp bilder och skriva ner en massa info! Även försöka fixa en dykningsfilm! Även den andra filmen från Sydney bör bli klar snart. 
Anledningen till att jag inte har använt internet på ett tag är för att jag inte riktigt har haft tid för det och att det är dyrt. Ett dygn kostar ca 50-60kr och det är inte särskilt snabbt heller. Men men... nu har jag köpt det för en dag iallafall och kommer att bomba med info under dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0