Hong Kong

Solen har nyss gått ner i Hong Kong och jag och Viktor sitter och väntar vid gaten sen en stund tillbaka. Vårt flyg från London var framme väldigt tidigt så vi har nog fått sammanlagt ca 5-6h här på flygplatsen. 
Flygresan har gått bra hitills. Flyget från Arlanda till London kändes mer som en bussresa. Blinkande läslampor i taket som var lite störande dock. Sedan flyget från London mot Hong Kong som tog ca 11h och 30min. Lång tid, men så farligt var det inte. Tiden gick åt när man åt, sov lite, kollade film o.s.v. Gick ganska smidigt. Fick även tillgång till Wi-Fi här på flygplatsen tillslut. Så langar upp några bilder som jag tog för nån timme sen.
Bild på mig med min GoPro. Den har ju ingen skärm så man får fota lite på känsla, haha. 
Även denna tagen med GoPro. På Viktor denna gång.
Och en bild tagen med min Canon 5D Mark II. Även snabbt redigerad i Lightroom.

Kommentarer
Postat av: Timpolanen

Låter gött! Fortsätt med bilder, gäller er båda! Pics our it dident happen...!

Svar: Haha ;) Ja, det har inte varit så mycket roligt att fota hittills, men det kommer!
Martin Ekström


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0