Kommentera!

Kommentera gärna om det är nåt som ni undrar eller vill veta mer om :)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hej!

Jag och min pojkvän ska åka ner till Australien, Sydney för att jobba och uppleva landet! Dock har vi lite dåligt med pengar ( ca 12000 var att röra oss med i Australien)och nu undrar jag om

1. Är det svårt att få jobb?
2. Är det dyrt att bo på hostel eller liknande?
3. Om du skulle åkt ner till Australien utan jobb och boende hur mycket pengar hade du tagit med dig isåfall?

hehe, jag är lite orolig för att vi inte ska klara det ekonomiskt.. Vad tror du som är där nere nu? Svara gärna till min mejl för jag har ingen blogg!

Med vänlig hälsning, en orolig Linnea

2012-10-04 @ 04:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0