Östkustresa bokad!

Vi var inne på Work & Travels kontor igår och frågade lite om att resa längs östkusten. Jag har varit väldigt seg efter förkylningen och hade inte riktigt fastnat för om jag ville göra denna resa eller inte, men efter igår kände jag mig mer taggad. Vi åkte tillbaka idag och bokade! Vi flyger till Cairns nästa lördag. Den staden ligger nästan högst upp på östkusten och där ska vi börja med att gå en dykkurs på 5 dagar. Ska bli riktigt kul! Efter det så kommer vi att resa nedåt längs östkusten och stanna på de ställen vi känner för och stannar så länge vi känner för. Kanske delar på oss om vi vill göra olika saker. Det som är skönt är även att vi klarar oss att göra denna resa utan att jobba, men vi kanske gör det då och då bara för att få in lite extra pengar.
Ska till viss del bli skönt att lämna Sydney. Jag känner inte riktigt att jag har fastnat för staden. Även om det är OK så känns det som att man redan vet hur en storstad fungerar och därför vore det skönt att komma iväg och göra något annat nu. Däremot tror jag att jag kommer att stanna i Sydney under jul och nyår för att sedan efter det hitta på något annat.
Mycket tankar hit och dit. Har inte alls känt mig på hugget senaste veckan. Vi börjar med östkustresan i Cairns, sen får vi se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0