Sjukt rolig dag!

Igår kväll var det också riktigt kul! Festade lite med några av våra rumskompisar nere i hostelets egna bar. Träffa på några norskor och gick vidare till ett annat ställe. En riktigt trevlig kväll! Lite för kul dock eftersom vi vaknade med en ganska rejät baksmälla...haha!
Idag har jag och Viktor träffat min pappas vän Peter som bott i Sydney ca 30 år. Jag hade inte heller träffat honom förut, men han var riktigt schyst! Han tog sig tid och körde runt oss lite i stan och nu har vi verkligen börjat få perspektiv på hur stort och framförallt hur fint Sydney är! Peter arbetar som chaufför så han kunde sina vägar och visa vyer som var hur häftiga som helst. Det var lite svårt att få till bra bilder, men lägger upp några av dem här och några på Flickr! Länken har ni till höger på sidan. Hur som helst så var det grymt kul att se något annat än innerstan och skyskrapor, som är det enda vi har sett sen vi kom hit. Så nu har humöret höjts!
 
Utsikten från Peters lägenhet! Fast det är inte denna vi kommer att bo i, men säkert att vara i till och från!
 
En bild på Viktor när vi var ute och åkte lite på sightseeing
 
Synd att jag tog den här bilden från bilen, men en fin vy över stan!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0