Till viss del skönt med egen lägenhet

Nu bor jag och Viktor för tillfället hos en av min pappas kompisar i hans extralägenhet i Paddington, Sydney. Så vi har den här ensamma. Tar ca 15min med buss in till city med buss. Smidigare än jag trodde.
Idag har vi gjort allt och ingenting känns det som. Vi har vandrat runt en del i botaniska trädgården i Sydney och en del i Hyde Park o.s.v. Skönt att bara traska runt lite. Filmade även lite med GoPron för att man ska få en liten känsla av hur det ser ut här. Slänger nog upp en kortfilm här de närmsta dagarna om vår första tid i Sydney! Kan bli nice.
Känslan är lite oklar i lägret just nu.... Känns fortfarande tomt efter SurfCampen då man alltid hade mycket folk omkring. Dessutom så är det så att nu måste vi börja komma igång med allt. Vart vi vill åka, vad vi vill jobba med, vart vi vill bo. Kanske vi delar på oss om vi vill olika. Vi får se. Det känns väldigt osäkert, iallafall för min del, på vad som händer härnäst. Vi åker hur som helst till Work & Travels kontor på Goulburn St imorgon och går igenom allt det viktiga och diskuterar lite vad man kan hitta på. Känns som att det finns så mycket man kan göra så att det bara blir för krångligt. Jag vill gärna ha lite mer koll på vad som finns tillgängligt.
Klockan är nu 9 på kvällen i Sydney och jag tänkte bara ta och kolla film (VI HAR JU TV NU!) eller redigera lite bilder/klipp från idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0