Vi är framme!

För ca 12h sedan landade vi i Sydney. Sedan har det inte hänt mycket. Flyget gick bra, vi kände oss hyfsat pigga och allt rullade på förutom en mindre incident på flygplatsen då jag hade glömt att skölja av mina leriga skor... För er som inte vet det så är gränskontrollen stenhårda på vad som kommer in i landet och inte. Kvinnan som hjälpte mig då sa bara snabbt att jag skulle lägga ned skorna i påsen igen så skulle hon gå och spola av dem. Att jag inte tänkte på det innan... men värre än så blev det inte.
När vi kom fram till hostelet så var våra sängar inte färdiga. Så vi fick sitta i meet up delen i några timmar. Gick ut och käkade lite sen. Tillbaka till hostelet och vi fick nycklarna då sängarna var "typ" klara. Vi gick in och la grejerna till rätta och pratade lite med de andra i rummet. Totalt 6st bäddar och iallafall 2st av dem åker med samma företag som oss och kom bara precis i dagarna. En dansk och två tyskar i rummet vad jag vet. Alla jetlagar fortfarande, så vi var tvugna att ge upp vår plan på att anpassa oss direkt till Sydney-tiden och bara sova ett tag istället. Nu ska vi bara fixa våra SIM-kort, sen går vi och lägger oss igen. Det blir ganska passande eftersom klockan är 20.15 här i Sydney och då får vi massor med sömn fram till introduktionen börjar imorgon kl.9! Vi får väl se hur pigga vi är då :) Bara det är bättre än idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0