Coffs Harbour

Egentligen valde jag att åka till Coffs Harbour över en natt bara för att slippa en otroligt lång bussresa mellan Byron Bay till Sydney. När jag väl kom fram så ångrade jag lite att jag inte stannade en eller två nätter till. Hamnen var så otroligt fin, hostelet som jag bodde på (Hoey Moey) var riktigt trevligt och träffade några sköna personer där. Allt på bara ett dygn! Jag kom fram kl.15 och lämnade kl.15 dagen efter. Den andra dagen gick jag bara ner till hamnen och tog foton, de andra jag hade umgåtts med hade redan gett sig av tidigt på morgonen.
Som sagt, riktigt häftigt hamn, men lite synd med vädret!
 
Här ser man hamnen i bakgrunden från en stor, hög ö kallad Muttonbird Island
 
En annan bild från Muttonbird Island med Coffs Harbour i bakgrunden
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0