Ursäktar för brist av uppdateringar senaste månaden

Inte en uppdatering sedan Surfers Paradise! Helt otroligt. Mycket har hänt sedan dess. Jag åkte till Byron Bay i 10 nätter varav en dag som jag tog en dagstur till Nimbin. Sedan bar det av en natt till Coffs Harbour och sedan tillbaka till Sydney den 11:e december. Några dagar i Melbourne och en dag till Great Ocean Road medans jag var i närheten. Jul och nyår i Sydney. Ja, det är mycket att skriva om nu! Det är dags att göra dessa uppdateringar nu, även om de inte blir lika bra detaljerade eftersom jag kommer att skriva allting från minnet. Lite detaljer kan falla ur, men det är ändå kul att skriva om vad som har hänt under senaste tiden. Dessutom måste jag vara redo för framtiden, eftersom jag åker till Nya Zeeland på torsdag kväll (tisdag kväll nu)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0